Underbart!!!!

Kalasbyxorna accepterades fullt ut av kusarna, och inte en endaste häst bröt ut i skratt ;0) Nu har mirakelmalin varit i himlen och vänt. Jag njööööt till max där uppe på Pontus rygg. Det var över 13 år sedan som jag red, så detta lever jag på så länge!! Det blev skritt, slalom, volter och galopp <3 Nästa vecka skulle det bli två nya tider. Typiskt nog så är jag ju i Grekland då ;0( Hoppas chefen kan fortsätta att ge oss denna typen av friskvård i fortsättningen också. FRISK det lär jag verkligen bli om jag fortsätter med detta. Gud vilken bra träning det är!! Jag går som jag skitit i brallsen, men vad gör det när man nyss varit i himlen och seglat runt på massa goa moln?! Inte ett smack!!


Greta säger:

Härligt att må bra.

2009-05-19 | 13:22:38 | Bloggadress: http://morgonstund.bloggsida.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: