Blä så kasst jag mår :0/

Ja det är faktiskt så illa så att jag gick och sjukskrev mej tidigare idag. Vår chef är underbar och fixar det mesta när man går och blir sjuk. Att få ett "krya på dej nu så ordnar vi detta", att få höra dessa ord när man känner sej liten som en myra betyder MASSOR. Jag avskyr att känna mej liten och hjälplös, jag avskyr att inte kunna göra det jag alltid gör. Men ibland måste man bara inse att man är av kött och blod och ingen jäkla maskin. Kroppen säger stopp ibland, så är det. Minns en gång när jag låg på sjukhus med Ludde & Betty i magen. Det var fruktansvärt svårt att bara ligga där och "ligga" när personalen jobbade häckarna av sej för att bland annat hjälpa mej. Nåt att tänka på kanske?! Vi borde nog faktiskt träna oss i att bli mer servade. Rasmus gav sin mamma en tallrik med smarrig glass för några dagar sedan, och Gud så lyxigt det kändes!! Nästa pass görs alltså inte förens på Söndag, så då får vi hoppas på en lite piggare jag. Katterna växer som ni kanske sett i det tidigare inlägget. Idag är de sex veckor och stannar kvar hos oss i lika många till. Lagom till Jul kommer de vara redo att flytta till sina nya hem. Om du eller någon annan i din närhet längtar efter kattliv, så maila mej bara på den här adressen; [email protected] Köket står lite stilla för tillfället tyvärr. Det är bänkskivorna i kinnekullesten som måste till innan vi kan sätta panelskivan och såklart blandaren. Men vad är det man brukar säga nu då?! Den som väntar på nåt gott.., väntar nog fan ALLTID för länge ;0P


Detta är golvsockeln på vårt nya kök...
allt ska ju färdigmålas på plats sedan.


Des säger:

Är så nyfiken på ert nya kök:) Får ta mig i kragen snart och komma upp, i mellandagarna kanske?!

Härligt att få läsa en kommentar i min blogg igen, har verkligen saknat det Malin...:) Men hälsan går för ALLT annat!

Jag vaccineras på lördag, pojkarna för en vecka sen, dom blev inte dåliga av det, Liam fick lite ont i armen bara.

Saknar min Malin MASSOR!!! Hälsa familjen & Jennie!

Kram<3

2009-11-18 | 11:05:08 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Gabriella säger:

Krya på dig!

Hoppas att du piggar på dig SNART =)

Värmande kram på dig

2009-11-19 | 21:41:01
Carro - The Lantismamma säger:

Välkommen till min nya blogg:-)

2009-11-20 | 17:25:09 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: