Lite bilder från Oss <3


Detta kortet tycker jag så himla mycket om!! På bilden ser ni min morfar Carl el "Kalle Frisk" som han också kallades. För att vara mer exakt så är det grabben som sitter i Mamma Almas knä <3 Kortet har fått sin givna plats i vårt gammalrum som även kallas för "timmerväggstrapphallen" ;0) Långt och bra va?! Vet inte riktigt varför, men jag får en go känsla av trygghet var gång jag tänder det där ljuset. Jag har flera gamla svartvita kort som ska upp i det här rummet. Lovar att visa Er när det är uppsatt och klart sedan. <3 <3 <3 <3


V
årt tv-rum <3 Ser ni tvätthögen till vänster?! ;0P Högst upp på det där skåpet bakom Beata står min gammelmormors (Pappas mormors Dagnys) bröllopsskor. OM jag gifter mej i framtiden så är det just DESSA skor som ska på, det kan jag lova Er!! Hänger ni med mej då så kommer ni att få se dem live ;0) Finare skor får man leta efter ska ni veta. Dagny var en helt underbar tant <3


Ä
nnu en bild från timmerväggstrapphallen...

Min sambo som ett sött "Metallica-gipsspöke" <3

S
lipa, slipa, sliipaaaa.... på Måndag ska väven i taket sättas och 
röv rörmokaren ska ÄNTLIGEN fixa igång golvvärmen.




Jennie <3 säger:

Va fint ni har det...=) Ska bli skoj att se köket växa fram,nå är så duktiga...=D



Haha,va söt Jörgen va i allt slipdamm....=D Han börjar bli proffs på de dära nu va....=)? Tycker han det är trökigt med all spackling....=D?



Kramis<3



Kram

2009-10-25 | 08:15:14 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: