Morgon med hopptävling på schemat <3

Käringa har släpat sej upp nu i ottan, och kaffet har ho redan satt på ;0) Idag är det alltså dax för L och Bs absolut första hopptävling. De ska pyntas i ordning i god tid innan tävlingen. Mulle (hästen som Ludde ska rida) har en sagolik man och svans, så tanken var att jag skulle hjälpa till och fläta en liten inbakad där i bak. Ludde ska vara sjörövare och Betty ska vara en läcker liten indian. Ska ta med mej kameran så vi får lite minnen i form av foton med oss hem. Gårdagen var fullknökad med trevligheter. Elektrikern jobbade på för fullt med att dra ström och lite senare tittade gamla Alex förbi med sin lilla Tindra <3 Det är så jäkla skönt med Alex för även om vi inte ses jämt så är det som igår på nåt vis. Finns alltid massor att tjata om. Gillar dej gumman <3 Lycka till med "du vet vad" ;0P Det kommer bli PERFEKT tror jag!! På eftermiddagen ca 13.30 så åkte vi ut till Calibra. Det blev en go tur i skogen. Hästen är snäll och mycket speciell, det kände jag snabbt. Hon påminde mej om en tidigare häst jag haft faktiskt. Frida hette hon. Sa till ägaren att jag inte tänk att fundera ordentligt förens jag varit där. Fick ett bra erbjudande som jag ska fundera över. Hon älskar sitt hjärta och vill veta att hon får det bra såklart. Det känns ju verkligen bra att ha fått ett sånt förtroende. Mmm... visst lockare det, det gör det absolut. Bettan tog några bilder för att kunna visa Jörgen. Vågar jag visa nån för Er tro?! <3


Ser ni ägarinnans läckra travhjälm?! Sexymirakeloldlady!!
Calibra står och drömmer på bilden. Hennes ägare sa att hon ofta gör så...
Funderar på vädret och på hur gott hennes hö kommer bli lite senare. Sötishäst ;0)

Ett underbart huvud skulle man kunna säga <3



Carro - Lantismamman säger:

Nu är jag nyfiken på hur det gick på hoppningen?!!

2009-10-31 | 18:39:12 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: