Bildoktorn & lilla Mayia <3

Vill börja med att tacka för alla grattis jag fick i samband med min systerdotters nedkomst <3 Meningen var att jag och mor skulle åka ned till Malmö tillsammans, men pga att vi jobbar på lite olika tider så vet jag inte riktigt hur det kommer att bli. Det verkar inte som att det går att få ihop nån perfekt dag riktigt. För mej hade det fungerat som idag eller i morgon, men då gör mamma natten på sitt jobb. Jaja, det löser sej väl alltid på nåt vis. Mayia borde ju få fotas av mirakelfotografen. Tror ärligt talat att hon klarar sej fint utan ;0) På tal om nåt helt annat än Mayia. Vår bil är nu hos farbror bildoktorn för en lite närmare undersökning, och jag har en jobbig känsla i magen som säger att det kan komma att bli ett snordyrt besök. Medicinen "kan" (om det vill sej illa) vara av den lite dyrare sorten. 20- 30 feta tusenlappar, vad sägs om det?! Personligen så tycker jag att det borde finnas en billigare bot, men vi får väl se. Bilförsäkringen gäller förhoppningsvis. *hoppas, hoppas* Har vi den STORA dosen med otur så har tiden precis löpt ut för att den ska täcka just detta ;0§ Hoppas i så fall att pappa kan ta sej ett snack med dem som bestämmer "där uppe". Mirakeldottern har annat att lägga pengarna på just nu, så snäääällllla rara, låt bilen få ha en lite lindrigare sjuka?! Vi har talat om att byta bil, men med tanke på värdeminskningen så gör vi nog rätt i att behålla den ett tag till. Fast det är klart, den bör ju hålla sej hyfsat frisk då, och gärna klara sej på de gamla "organen" som den en gång föddes med. Tänk förr, då klarade man sej helt utan bil och GICK i stället när man skulle nånstans. Bilar är ta me sjutton inga spargrisar!! Återkommer när diagnosen är ställd...

Wish me luck kära Ni!!



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: