Underbara Mayia <3

Ni anar inte hur jäkla kär jag blev när jag såg henne!! Visst misstänkte jag att hon skulle vara sockersöt, men inte SÅ söt. Hon är helt enkelt helt perfekt, precis som sin mor & far. Det var riktigt tufft att lämna dem igår när vi väl skulle hem igen ;0( Men nu vet jag hur det känns att hålla i henne och hur himla gott hon doftar. Bustjejen kissade ned mosters byxor strax innan hon skulle bada, så reviret är lixom inpinkat redan kan man säga. Jag är numera HENNES moster, och det är jag mer än gärna. Tack till Stina för att vi fick komma och njuta en stund vi med, och tack för lilla underbara Mayia <3 Saknar Er redan så jag hoppas vi ses snart igen...



Greta säger:

åå nu börjar du ju få riktigt bra kort, med den nya kameran, jag skulle också vilja ha en nyare så man kan göra mer inställningar.

2009-09-30 | 12:00:17 | Bloggadress: http://morgonstund.bloggsida.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: