Just det ja, gåvorna från Gränna ;0P


Jag tog det INTE personligt om ni undrar ;0P Älskar ju SURT <3

D
en "vanliga" är nog ändå favoriten, eller vad tycker Ni?!

Ja ni ser ju själva, den blev ju bara mindre och mindre... ;0)



Pyttianna säger:

haha.. det var en rolig polkagris! :)Den verkar riktigt god faktiskt men som du säger den gamla hederliga är nog godast av dem alla!



2010-08-07 | 21:45:14 | Bloggadress: http://www.pyttianna.se
Pyttianna säger:

Ja visst är det verkligen underbart med di små! Jag håller med dig, man skulle vilja kunna sakta ner tiden lite så man hinner med att njuta av allt!



Tack för tipsen om amningen. Jag kände att det fungerade så bra med varannan, det finns gott om mjölk och så tänkte jag att de ömma bröstvårtorna kunde få vila lite emellan och så kommer hon och talar om för mig att jag gör "fel". Min lillkille kommer väll som småningom att vilja tömma båda innan han är mätt :)

Ja visst är det roligt att läsa om andras småttingar! Det skiljer bara en vecka på våra då ;) Föddes Welma den 19 juli?

Kramar.

2010-08-08 | 00:42:55 | Bloggadress: http://www.pyttianna.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: