En lugn kväll <3

Beata kom hem från shoppingrundan med ett stycke ny jacka plus lite annat. När jag frågade om VART de hade hittat jackan så knyckte hon bara till lite lätt på axlarna och svarade; "Den hittade vi på Kattbal..." VAD(?!) tänkte mamman, Kattbal?? Jag funderade en kort stund och kom sen fram till att det måste varit KappAhl hon menade ;0P Älskade lilla Beatan <3 "Jo men det är ju så ni säger..." Nu har hon i alla fall fått en ny och jättefin jacka. Den gamla blir perfekt till stallet den 12 Januari. Vad ska ni hitta på för skoj på Nyår?! Vi ska förhoppningsvis få njuta av syster Stina med familj. Det ska bli så kul att få träffa dem igen. Lilla Mayia har säkert växt en hel del sen sist. Ni kanske minns Julklappslottningen vi hade med familjen?! Jo nu var det ju så att jag och Stina råkade dra varandra, så spänningen är tät... vad kan de vara tro?! Hehe... Med tanke på fjolårets klapp till syster Sberg, så är hon nog räääät så orolig nu ;0P Några knipkulor har Du INTE fått Stina, så bara lugn. Fast det är klart, om du vill så får du säkert ta över Fias. De hänger väl kvar i år med, som PYNT! De ska ju för sjutton KNIPAS med såna, INTE pyntas!! Detta kommer Fia bittert få ångra. Hon ska allt få se hon... Om det var nån som missade hennes extra "klapp" till mej, så kan jag tala om att den var LÅNG och väldigt orange. Vågar ni gissa??


Detta är faktiskt en låt som jag minns att pappa "sjöng" på när vi var små ;0P


Ida säger:

"Kattbal" sa min "lilla" brorsdotter också, så det måste ligga något i det ;)

2010-12-28 | 09:47:15 | Bloggadress: http://idisenochlivet.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: