Kocken i mej...

Det bor en kock i oss alla, visst gör det?! I dag kl 17 ska jag bjuda familjen på middag. Det ska bli stek med gräddig sås och till detta en krispigt läcker sallad. Vissa dagar känner jag för att laga sånt som man, el jag aldrig annars gör. Typ lamm eller liknande. Mat från havet tex... sniglar, musslor och bläckfisk. Tess (en tjej som jag följer och som finns här; www.smultronpastra.blogg.se ) är en hejjare på mat. Hon lagar div. läckerheter och får det att se så där satans snyggt ut på tallriken. Är det nåt jag skulle vilja bli bättre på så är det just MAT. Vem vet, jag kanske kan anmäla mej till nån matkurs?! En kurs för oss som vill mer än bara pasta & köttfärssås ;0P Såg ni på Tina igår?! Här kommer i alla fall en snutt... <3

 



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: