Ut med det gamla och in med...

ett helt nytt och pinfärskt år. Årets sista dag ska levas till max har jag bestämt! Jag ska dricka mitt morgonkaffe och verkligen njuta. Jag ska krama på barnen och de nära omkring <3 Jag ska.... jag ska... jag ska... hålla tummrna för att det blir ett Gott Nytt år, för ALLA <3


Har Ni planerat nåt "nytt" för nästa år, eller kör ni bara på som vanligt?!

Vi kommer att fira Nyår ute hos syrran. Där ska det lagas mat god mat och bara njutas <3 
Stina med familj kom hem igår så nu ska vi byta de där klapparna också ;0P Vad tror ni att jag får..?!

Kan hända att jag slänger in en liten videoblogg här sen. Tänkte jag skulle koka ihop nåt litet med systrarna <3


Des säger:

Gott Nytt År kära Malin<3 Ser fram emot en videoblogg med systrarna;)

Härligt att du ska komma igång med din träning, själv ska jag strax iväg på årets sista pass;)

Stora Kramen<3 Puss

2010-12-31 | 08:22:45
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: