Ett hus fullt med damm, snickare och ett stycke elektriker.

Fast mest damm tror jag. Hör att han hostar där nere ;0§ Stackars killar som måste utstå en sån fruktansvärt sketen arbetsmiljö. De slet här hela dagen igår och det SYNTES verkligen när jag kom hem. Ett rörigare rum har jag nog faktiskt aldrig sett!! Jag kunde inte låta bli att ta fram kameran och föreviga helvetet. Lovar att ni också kommer att få skåda bilderna sedan.

Väggarna har nu reglats upp på nytt och taket (glesats) heter det så tro?! I skrivande stund så knackar man sönder putsen på murstocken. Det kanske är därför som han hostar lite extra nu?! ;0P Plasten åkte upp i dörrgluggen för en stund sedan, så man skulle nog kunna se mej som hyfsat utlåst. Men med kaffet, datorn och duschen så har jag nog och göra en stund. Tror faktiskt att jag överlever även denna dag ;0)

Det bonkar och knackar, skruvar och spikar... åhhh så mysigt!! Det händer ju grejer för sjuttsingen. Massor med grejer. Braskaminen är beställd och klar så nu är ett av deras jobb att förbereda för denna. Det kommer att bli en braskamin från Contura. En med fönster i sidorna och täljsten. Dörrgluggarna har öppnats upp och breddats en del.

Pizzeriavalven från 80-talet är bortflugna dom också. Som sagt, det händer prylar nu. Hoppas ni orkar hänga med i vårt "röre" ;0) Bilder kommer senare. Först är det lite P-möte på jobbet och sedan mer blogg. Har ju lite uppdatering att göra märker jag <3



V
isst är han bra sexig den här mannen?! Tyvärr så jobbar han ju inte hos oss då ;0P


Ida säger:

Din blogg är mysig, men det blir så svårläst när texten inte är indelad i stycken :(

2010-02-23 | 11:34:21 | Bloggadress: http://idisenochlivet.blogg.se/
Malin svarar Ida <3 säger:

Ska tänka på det, slarviga jag ;0)

2010-02-23 | 17:15:37 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: