Snökaos minst sagt!! ;0§

Det var knappt så jag kom ut med hunden på morgonkissen här för en stund sedan. Snö precis ÖVERALLT och mycket!! Detta är verkligen helsjukt. Tänk att vissa vintrar får vi knappt inte ens se snön lägga sej, och så kommer detta. Flera månader med MÄNGDER av snö. Hur har ni det med snömängden, har ni lika mycket tro?! Ungarna skulle egentligen på barnkalas i Lidköping idag, men tyvärr fick det ställas in helt. Vi får hoppas på morgondagens bowlingkalas i stället. Dax att njuta av morgonkaffet nu!! Syns och hörs lite senare... Ps. Lyckans ost är nog sjutton www.jennieleee.blogg.se Hon valde sin resa till solen i precis rätt ögonblick. Jag borde varit där jag med nu. Solat maggen och bara njutit. Vi får väl vår dos njutning när hon kommer hem med alla fina bilder sedan. Miss u Jen, så snälla skyyynda dej tebax!! kRaMisAr från MeJ... <3 <3 <3



T
ill Er som ska in och föda barn idag, det ordnar sej alltid. Det finns ju flyg ;0)



Carro-The Lantismamma säger:

Hmm..njuta av snön kan jag inte. Jag är nämligen så arg på den. Slutade njuta av snön gjorde jag för ca en månad sen;-) Jag hart bokat tid nu 1mars kl:13.00 Kram!!

2010-02-20 | 11:36:56 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Gabriella säger:

Ja, snökaos kan man verkligen kalla det!!

Åkte förbi ute på Varaslätten igår em. Undrade lite där ute, att HÄR någonstans bor väl MirakelMalin;) Vi skulle åka på helgwekend till Barcelona o kolla på fotboll. Ett härligt gäng på 10 vuxna o 10 barn. När det sedan blev ett faktum när vi satt där förväntansfulla, att flyget var inställt pga vädret. Så blev det tårar o besvikelsen var STOR. Bara att vända hemmåt till Tidaholm. Resan som brukar ta 2 h tog drygt 4 h, och det var en mardröm på vägen. Funderade på hotell över natten i gbg, men med melodifestivalen i helgen så var det bara att glömma...

Hoppas att du får en fin helg!

Kram

2010-02-20 | 12:53:16
Malin svarar Gabriella och Carro... säger:

Förstår om du är grymt besviken på vädret idag Carro, hade jag med varit. Men 1 Mars är ju snart här och bilderna blir bara bättre ju längre du väntar ;0) Jag tror faktiskt att jag är precis lika nyfiken som du när det gäller detta ultraljudet. Ska VERKLIGEN bli en upplevelse!!



Gabriella; Menar du att du körde förbi utan att titta in en sväng?! Gumman, klart du skulle kommit förbi på kaffe ;0)Fyy vad ledsamt att ni inte kom iväg på er weekend, jäkla väder!! Jag hade garanterat bölat som en gris om det var jag. Man längtar ju så när man bokat nåt ;0/ Vi får verkligen tro att ni får en ny chans så snart som möjligt. Barnen måste varit jätte ledsna dom med så klart?! Nästa gång du har vägarna förbi oss här på slätten så snälla säg till. Vore skitkul å ses ;0P Stor och snöig tröstekram från mej till Er båda <3

2010-02-20 | 13:19:07 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: