Vill ju så mycket men vart tar tiden vägen?!

Bloggen känns väl rätt trist nu med mina halvglesa och småtrista inlägg. Energin och tiden har väl inte riktigt funnits där. Ibland önskar jag att det fanns lite mer tid och ork över för bara vanligt döprat här inne. Förhoppningsvis kommer det att bli mer av den varan ganska så snart, ialla fall ORK. Igår var det återigen dax för stallet och hästarna. Juluppehållet har nog varit skönt för både hästar och elever. En av tjejerna i gruppen hade med sej sin egna häst igår. Så stolt hon var över SIN häst ;0) Tänk att det är allt himla speciellt att få ha "sin egen". Hoppas vi kan komma så långt vi med framigenom. En timma per vecka känns på tok för lite om de verkligen ska lära sej och hinna träna. Kallt som attan var det men ack så underbart och avkopplande. I slutet fick de som önskade ta sej en skön galopp. Inte helt lätt på vissa av dem. Somliga hästar hade nog passat bättre på TRAVET ;0P Hejja mej vad det gick undan. Bettan, (Beata) såg mer ut som en blixt än min dotter där hon for fram på sin Anki. Ludde hade Teddy och där gick det något bättre. Teddy fattade i alla fall galopp efter en stund. Tur att det finns ridlärare och gulliga tjejer som kan springa med och hjälpa när tjockismammorna tittar på. Min blåsa är inte att leka med i dessa gravidtider!! Kissade precis innan stallet och redan efter 10 minuter (när vi kommit fram) kändes den knökefull. Bebisen gillar att retas lite tror jag och trycker till lite extra på mammas blåsa då och då. Kom typ yttepytte när jag väl kommit mej in på toa, så nån jättefull blåsa var det aldrig att tala om precis. I natt kunde jag känna lite molvärk  där nere i magen. Gissar att det är bebis som tänjer och växer där inne. Gillar inte när den där värken smyger sej på, även om det bara är vanlig växtvärk. Den påminner för mycket om mens och hemskheter ;0§ Sånt som man VERKLIGEN inte vill ha under en graviditet. I morgon går jag in i vecka 17. Har mycket "skriv" i fingrarana nu känner jag men det får vänta till senare. Har nämligen P-möte om en stund... ;0)

Ha det gott så hörs vi av så fort vi kan <3


tess säger:

tack för fina ord hjärtat....d gör bara så ont just nu...jag vet inte hur jag ska orka gå vidare...med allt...



hopppas du å bebisen mår bra? hur har d gått med uvin , e den borta nu?

kram på dig <3

2010-01-14 | 13:02:51 | Bloggadress: http://smultronpastra.blogg.se/
Jennie <3 säger:

Din blogg är ALDRIG trist Malin...=D!!! ja löver dig de!!



Ja olja är nog bra att smörja maggen mee,rattarna med =D Haha,oj växer dom så...Malin Parton =D

Mina har oxå ökat i storlek,men inte så mkt än =D



Tack för de härliga sms:et igår <3



Massa kramar <3

2010-01-16 | 07:00:30 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: