Att hålla i Welma <3 18 Juli 2010 (Bf+5)

Visst GÅR det att hålla i sin fortfarande ofödda syster. Igår fick nämligen både Ludde & Betty ha vår lilla Welma hos sej. De fick turas om att hålla i henne. En liten stund var. Hur vi gjorde?! Jo det ska jag berätta ;0) Jag lade helt enkelt upp tjockismagen i deras famn. Ja, jag "knödde" mej intill så gott det gick, och det GICK faktiskt ;0P Ludde såg så nöjd och stolt ut där han satt. Det verkade faktiskt som att Welma kände av sin brors varma famn, för helt plötsligt så började hennes små kroppsdelar att veva runt där inne. Ludde följde alla hennes rörelser med handen, och vips så hade en ny lek kommit till. Natten har varit rätt okey. Har tyvärr inte orkat med några färdknäppsförsök ;0P Vaknade med värk cirka tre gånger. Förhoppningsvis så hinner Stina komma hem från Malmö innan det blir dax. Tur att du åkte ändå Stina ;0)

 
                          Welmas goa filt <3



Stina säger:

Vad mysigt det låter :) Yes, snart är jag hemma igen! Weeee.. Hon vill nog att jag ska vara med på hennes stora dag trots allt, hihi.

2010-07-18 | 10:32:18 | Bloggadress: http://stinalee.se
issa säger:

nu har även mitt bfdatum passerats. igår! och ingen bebis i sikte.. håller tummarna för att det sätter igång för oss båda snarast möjliga!

2010-07-18 | 11:20:22
Malin svarar Issa... säger:

Okey, då väntar vi båda två nu då ;0) Lova att du skriver till mej och berättar så fort han/hon kommit. Måste ju få veta hur det gått ju ;0P Stor kram och lycka till!! Ps. Du hiner säkert före, bara en gissning. Ds.

2010-07-18 | 22:07:52
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: