Hembesök av Bvc... Welma 9 dagar <3

I eftermiddag är det dax för Bvc-tants besök. Welmis ska vägas och allt det där. Ska bli riktigt spännande och se hur mycket hon ökat i vikt sen vi kom hem från återbesöket på Näl i Fredags. 3490g vägde hon ju då. Min lilla goding har fått två goa kinder ;0) I natt sov hon bra som vanligt. Det är brösten som väcker mej först om man säger så. Mjölkfabrikens nattskift har haft fullt upp med att koka god mjölk. Brösten brukar vara rätt så överfulla när hon väl vaknar. Idag tog vi ett morgonbad direkt efter frukost. Skönt med bad tycker Welma. Det märks att hon känner igen sej. Hela kroppen slappnar av och ögonen blir STORA. Munnen gör massa roliga miner och ögonen skelar så gulligt mellan varven. Igår tog vi små promenader med vagnen. Jag är fortfarande rätt flåsig och går lite småkass. Medicinen får bli små promenader. Efter gårdagens andra promenad så kändes det riktigt bra. Jag ORKADE på ett annat sätt, KUL ;0) Knip övningar får jag inte heller glömma. Musklerna är bra trötta efter en förlossning och kräver en hel del träning. Hoppa studsmatta är det absolut sista jag skulle få för mej att göra nu ;0§ Nä, sakta men säkert ska jag försöka hitta tillbaka till mej själv igen. Kroppen är helt otrolig när man tänker på allt den kan. Dax att fixa nåt till fikan nu... hörs lite senare <3


V
agnen är vi förresten jättenöjda med ;0)






Anna Nyquist säger:

Hon är en riktig gullebulle Welma! :-)



Kram Anna

2010-07-29 | 13:04:49 | Bloggadress: http://http:/
Sofia säger:

Så söt hon är! Kanske kan vi komma en sväng idag? Hon är lite lik Elsa på bilderna tycker jag.

2010-07-29 | 13:32:51
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: