Klipptid idag ;0)

Äntligen så var det dax för mirakelkärringa att klippa barret igen. Det ska nog inte bli en lång frisyr, utan en liten kortare variant... tror jag. Det ska bli en läcker "föda-barn" frisyr. Hoppas jag blir nöjd nu ;0) Nu har nämligen alla familjens killar svirat om till sommarfrisyr. Japp, ni läste rätt!! Till och med Rasmus!! Först blev ena sidan kort + ungefär hälften av den jättelånga luggen. Sen mina vänner... Sen hände det nåt RIKTIGT hemskt!! ;0§ Pappa Jörgen ställer sej likblek i ansiktet och tittar med stora, tomma ögon på sin numera halvklippte son. "Nääee...", utbrister han efter en stund... "Nu gick visst nåt RIKTIGT jäkla snett här... Maskinhelvetet gick nog fan sönder..." Rasmus som nu satt i nån typ av Zingo-frisyr, blev vitare än vitast. Nån minut senare så skrattade vi gott åt både frisyren och maskinen. Naturligtvis så hade den inte alls gått sönder. Bara lite småskoj att skrämmas tyckte Jörgen ;0) Besöket på Ikea var förresten helt okey, framförallt resan dit och hem. Bilen är verkligen kanonbra!! Beata satt (på hemvägen) allra längst bak. Jag och Ludde satt i baksätet och Rasmus och Jörgen längst fram. Vi njöt massor där i bak. Utsikten genom det stora takfönstret är... helt perfekt. Vi såg faktiskt både regn, moln och sol  ;0P Strax dax för lite mer simskola... 2 veckor kvar nu!! Syns & Hörs om en stund... <3


Denna bilden togs för nån vecka sen... Ludde fick bli förste man
till frisören Sören denna sommar... Han blev faktiskt riktigt NÖJD ;0)

Det tog ju lite tid... så klart... men blev allt himlans bra till sist <3



Carro-The Lantismamma säger:

GRATTIS TILL SEGERN I MIN BLOGG!!! Du var den som var närmast när det gällde vikt och datum på Linnea när hon föddes! Jag återkommer om vad du skall få för pris;-)Kram Carro

2010-06-21 | 08:57:26 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: