Mirakelmalin = Gravid nattätare

Här sitter jag nu med tjockismagen full med sammandragningar och goa ostmackan precis intill. Vaknade upp efter att ha sovit i ca 1½ timma. Först testar man fall blåsan behöver tömmas, och det gjorde den ju så klart som vanligt. Sen fick det bli en sväng ner till köket, så här sitter jag alltså nu. Fick ett mess från en kompis (som har sitt beräknade förlossningsdatum just i dag) runt tjugo över tio ca. Messet sa så mycket som så här; "Vattnet har just gått, så nu är vi på väg!!" Spännande för dem att äntligen få träffa deras lille/lilla <3 Hoppas verkligen att de får en fin upplevelse, OM nu förlossningen är igång vill säga. Nä nu får det vara nog med mirakelprat på en stund. Welma sparkar visst runt alla mina stackars ostmackor där inne i magen nu ;0§ Bäst att försöka komma till ro igen tror jag... Sov så gott nu allihop...  Kramas <3



Visst är det  bra underbart med en bukett nyplockade blommor?!



Desirée säger:

Hoppas ni hade en underbar midsommar:) Min blev helt kanon!! Stora kramar från oss!

2010-06-26 | 08:08:20 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Carro-The Lantismamma säger:

Är det J som du nämner i texten??!!! Har tänkt på henne sen jag läste om henne igår. Stora kramen!!

2010-06-26 | 09:48:25 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Malin svarar C... <3 säger:

Nej de är det är inte J jag skriver om. Hon uppdaterar för sej själv ;0) Det blev en gosse för vännen jag skrev om. UNDERBART!!!

2010-06-26 | 10:16:32 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: