Dagens badkalas för kusinerna <3

Idag har vi mest hängt vid poolkanten och haft det gött. Barnens kusiner hade nämligen slagit ihop sina födelsedagsfiranden och hyrt ett par timmar i byns simhall. Ett stort bord hade dukats upp med div. festligheter på. Där fanns pizzabitar med tillhörande sallad, dricka, chips, godis, kaffe och fika. Så dagen har (som ni säkert förstår då) varit helt som den ska. Jag lyckades faktiskt få plats i en av fjolårets bikinis. Nog för att det var lite trångt där uppe i bh;n, men det GICK ;0) Jag som inte har badat sedan jag trädde in i detta lite grövre tillstånd, njöt i fulla drag. Man blir ju så härligt tyngdlös i vatten. Magen flöt upp, och jag med den. Bättre flytkudde går nog inte att få tag på tror jag ;0P Tyvärr så fastnade inte jag på en endaste bild, men det fanns det andra som gjorde. Här kommer en hel hög med blöta bilder... <3












E
n av kusinerna njöt av goa bubblor...



En annan liten kusin flöt omkring på en dyna <3

K
usinen Noel trivdes som fisken han med ;0P

R
asmus igen ;0)











V
attenbus och kärlek <3




Jessica säger:

Vilka härliga bilder! Det ser ut som om ni hade en trevlig lördag i plurret. Kram

2010-03-13 | 23:27:32 | Bloggadress: http://lantisliv.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: