Njuter i fulla drag nu ;0)

Solsken och ett nystädat hem, kan det bli bättre?! Jörgen har lovat att ta tag i klädkammaren och rensning av denne så fort han slutat jobbet. Tulpanerna som jag köpte i Lördags är så himla fina. Mamma köpte förresten bebbens första bebisfilt i helgen. En gul och en rosa, vi får väl se vilken som passar bäst ;0P Själv så har jag inte ens sneglat på bebisavdelningen ännu, men det kommer väl. Jag kommer att behöva en hel del nytt nu för det mesta av de gamla är borta.

Skötbord, vagn och allt annat som kan behövas måste fixas. Ja vi har inte en endaste liten babyleksak kvar faktiskt. Vi skickade med min syster Stina, eller om det var Fia... en hel påse när kusinen kom till världen. Som säng kommer vi att använda familjens gamla vagga den första tiden. L & B kunde ju aldrig ha den då de var två, men Rasmus hade den och min bror har legat i den för hela... hmm, hur gammal är han nu då. Fem år större än mej måste bli 38 va?! Just det, för 38 år sedan låg han och sussade där i, min STORA storebror.

Just nu står den hos min mor, där den använts av både Mayia och lilla Elsa. I kväll är det jobb igen till halv elva, och i morgon LEDIGT. Förhoppningsvis så kommer vår beställning av glutenfritt då med. Vi behöver nämligen baka i kapp oss lite. Bidde inget bra sist ;0( Jag gissar att vi helt enkelt missade nåt viktigt i receptet. Typ jäst eller nåt ;0) Nädå, jäst hade vi allt. Riktigt så illa är det inte. men det var nåt i själva jäsningen som gick snett tror jag. Bättre lycka nästa gång och skam den som ger sej. Ha det gött nu allihop och ta hand om Er!! Krams <3


Marja säger:

Har en helt oanvänd spjälsäng i förrådet om ni vill ha?

2010-03-08 | 21:17:47
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: