Lite magvärk och solsken... (v. 32+4)

I dag har jag faktiskt gått och småvärkt till och från större delen av dagen, inte massor men så att det känns. Började nån gång under dagen igår och hänger fortfarande i. Långt ner i magen känns det. Ungefär som lite molande mensvärk. Gissar att det jag känner är nåt som är ganska så typiskt för den senare delen av graviditeten och stavas; FÖRVÄRKAR. Gumman är fortfarande VÄLDIGT aktiv där inne i magen och bufflar runt och håller på större delen av dagen. När hon väl bestämt sej för att utföra några av de lite svårare konsterna, så trollar hon på samma gång fram lite härliga sammandragningar. I Fredags när vi skulle provköra ett par bilar i Borås, så körde dom igång rätt så rejält där i magen ;0§ Helt plötsligt så hade jag en stor jäkla GROP kring naveln och runt omkring var det hårt. Varken jag eller Jörgen kunde klura ut hennes läge ;0/ Hon är verkligen full av fantasi den här lilla ;0) Har förresten funderat på hur det skulle vara om HON visade sej bli en HAN. Helt ärligt så tror jag inte att jag hade reagerat speciellt mycke. Vi hade väl helt enkelt bara fått döpa honom till Welmer ;0P En rosa liten Welmer, hade inte det varit helt bedårande gulligt?! På Tisdag ska jag in till Mvc för kontroll igen. Ska bli kul och se hur mycket magen växt. Viktigt också att kolla det där urinprovet och blodtrycket. Blev förresten inget med de där två bilarna vi provkörde. Det kommer inte bli nån mer Cheva för vår del, utan nåt helt annat och förhoppningsvis MYCKET bättre. Jag är trött på bilar som är svinaktigt dyra när de ska lagas och jag är skittrött på att se pengar få segel. Hoppas i alla fall att vi blir nöjda med vårt val ;0)


H
är är bilen som nog tyvärr måste bli uppsagd från vår familj <3


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: