Mc Donalds, stället för alla...

På Mc äter man, gammal som ung, fattig och rik. Igår när i var ute och härjade runt där på Överby så blev våra magar plötsligt sugna på mat från Mc. Eftersom detta var en dag då tydligen ALLA valt att åka iväg och shoppa, så var vi inte direkt ensamma. Det var totalt var smockefullt där inne på Mac Donalds! Som tur var så fann jag ett 4-platsers bord så fort vi kom in. Wemlie som också var med, var sugen på mat i form av mirakelmjölk. Pappa Jörgen ordnade och beställde maten åt oss, medans jag fixade Wemlans egna mirakelbäställning. Denna gången sket jag fullkomligt i fall nån hade ont av mitt matande. Mitt barn skulle väl självklart få mat precis som alla andra där inne. På Mc ÄTER alla, basta! Det satt en utländsk man intill mej på höger sida. Welma blev helt plötsligt RIKTIGT hungrig och det talade hon självklart om genom att låta en del! Eftersom mirakelmamman börjat rota fram bröstet under skjortan redan, så förstod nog mannen att Wemlies matbställning var på gång. Från att ha pratat ivrigt och ganska så högt med sitt sällskap, så tystnade de båda något. Welma gjorde samma grej hon med. Hon tystnade och åt som hon aldrig sett mat tidigare. Kvinnan som satt tillsammans med mannen hade nog ammat hon med en gång, det var i alla fall så det kändes. Hon utbrast nämligen i ett; "Åååååååå..." ;0) så fort Wemlan tystnat och börjat äta... Mjölk under mammas skjorta är god mjölk och NYTTIG. Denna gången brydde jag mej inte så myket om vad folk kanske tyckte om mitt ammande "mitt i maten". Kanske för att det var just där, jag vet inte. Efter en kort stund så kom ytterligare en hungrig baby. Pappan fixade lite värme på vattnet i flaskan, medans mamman blandade pulver. Nu var det snart nån mer som skulle bli matad. Tänk att på Mc D är faktiskt alla välkomna. Både flaskätare, bröstätare, barnmatsätare och hamburgeätare <3



Jösses vilket reklaminlägg det blev!! Kan nog vara värt minst En burgare, eller varför inte Två ;0P


Björn säger:

Mc D ÄGER som barnen skulle sagt...

2010-10-26 | 20:27:19
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: