Stackars mej...

SMÄRTA är inte att leka med, så i morgon är det jag som ringer tandläkaren! Den här helgen har varit ond rätt igenom nästan. Jag har haft ont i större delen munnen och inte kunnat säga exakt VART det onda kommit ifrån. Nu stoppar jag i mej Ipren och hoppas på det bästa. Märkligt ändå hur smärtan fungerar. I går var jag helt smärtfri mellan varven. Det onda kom i vågor, ungefär som förlossningsvärkar. Skillnaden var bara att man inte hade nån härlig lustgas att tillgå. I dag är det mer som en gnagande smärta ;0§ Förmodligen så är det en liten tandjäkel i överkäken som strular igen. Den gick nämligen sönder för ett antal år sedan. Man lagade upp den med plast och sa att den fick hålla så länge den höll ;0§ Syster Stina vet precis hur ont sånt här kan göra, så jag får väl gnälla av mej inne hos henne.



Nu ska jag trösta mej med en go kopp kaffe... <3



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: