Dagens 1 års Bvc- och läkarundersökning!

Vikt; 11,120

Längd; 78

Två stick i låren = AJ!!

Som nyfödd vägde/mätte hon; 3720g och 52 cm... <3



Vet att jag ligger lite back på inlägg nu... =/

...men jag ska bättra mej - jag LOVAR =)



Sandra säger:

Hej, Å de lät mysigt. :) Vi bor nämligen på en stor gård med massor av utrymmen och mindre hus m.m. Har länge funderat på att skaffa några djur till ett av husen. men hade svårt för vad jag ska ta och isåfall hur jag ska placera dom. Marsvin har jag erfarenhet av för de har jag haft förut så de är nemas problemas :) Men det var just kaniner jag var brydd. läste någonstans att de hellre trivdes ensam, men jag har för mig att jag sett de som är tillsammans också.



De beror väl lite på hur de går ihop? inte sant? :) Har ni tänkt ha dom där året runt eller ska de få komma in i huset under vintern? (om stugan är uppvärmd alltså)



Ja de förstår jag, de var jättefina. :) Vet inte om jag sa det heller, men jättefin blogg också. Inte bara lurvingarna som är söta ;)

2011-07-27 | 08:22:42 | Bloggadress: http://sandrabergvall.blogg.se/
Stina säger:

Tråkigt det med L :-( Blir ju så ibland.. 16 ÅR?? Herregud!! Hur ser hon ut?? Tänk att du var med från dag 1, måste varit hemskt att åka därifrån.. Kramis

2011-07-27 | 22:40:44 | Bloggadress: http://stinalee.se
Malin svarar S <3 säger:

Jo det var det faktiskt =( Hon var mitt hjärta <3 Förhoppningsvis så får jag se henne på bild nu =P

2011-07-27 | 23:00:35
Pia Andersson säger:

Bra jobbat Welma! Klara vägde 9225 och var 74 cm lång...

2011-07-29 | 10:09:33
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: