Ni missar väl inte veckans höjdpunkt?!


"En unge i minuten", 21.00 = STRAX <3

S
offan väntar... så vi hörs lite senare  =)


Sofia säger:

Jag tittar på gynekologen i Askim =P

2011-03-28 | 21:38:18 | Bloggadress: http://sberg.blogg.se/
Diana säger:

Visst är det ett underbart program? Jag bölar lite varje gång. Skötte sig grabbarna på LAN et sist? Mvh. Diana

2011-03-28 | 22:29:10
Malin svarar... säger:

Men Fia då, hur vågar du missa ett så fruktansvärt bra program?! Gynekologen i Askim, vad är det för nåt?? Kan inte låta bli att tänka glidslem faktiskt, fanns det sånt?? =) Allvarligt,(som Rasmus hade sagt) vad handlar den om?!



Till Diana;



Lanet gick mycket bra, i alla fall för oss. Denna gången satt dom ute i vår lilla stuga på gården, (fd. hönshuset) så det var väldigt MYCKET lugnare än sist när dom satt i tv-rummet. Det hade tyvärr strul med nätet först och fick slita en del, men sen tror jag att det löste sej. Jörgen va med och greja ett tag han med. Jag kan ju precis inget om sånt! Kablar och prylar slipper jag helst. Kul det är ändå att se dem planera och kämpa så hårt för dessa stackars lan. Inget kommer gratis i livet, inte ens sånt ;0) Stor kram till dej D, kul att du "tittar in" <3

2011-03-28 | 23:36:40 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Lantismamman-Mamma till fem döttrar säger:

Ja,Fia hur kan du missa ett sånt superprogram! Det är veckans höjdpunkt.Jag grinar mängder varje gång! Ha en toppendag Malin och alla ni andra! Kram!

2011-03-29 | 09:45:23 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: