Det blev ett tårfyllt avsked och en sorgsen jag...

Hjärtat blöder och tårarna sprutar =( Tidigt i morse så tog vi farväl av världens mest underbaraste ungar, Marcos & Latifah. Kommer sakna Er MASSOR, massor, MASSOR!!! Huset känns så sjukt tomt nu och värre lär det väl bli om en stund då jag ska hämta upp L & B. Två barn kommer fattas i vår bil och det är Ni!! Kommer aldrig någonsin glömma Er. Ni är de bästaste, finaste, modigasteroligaste, busigaste... ja ni är nog precis allt och lite till. Älskar Er som om ni vore mina egna <3 Hoppas VERKLIGEN att vi ses igen nu! Kanske till våren i Uganda, ja vem vet?! =)

Jag kommer att försöka plita ned våra dagar tillsammans lite som ett minne så fort jag kan...


Paulina säger:

Usch jag förstår hur jobbigt det måste kännas! Man vänjer sig så fort vid varandra och tanken på att dom bor i en helt annan kontinent gör ju inte saken bättre. Ja, jag hoppas också ni kan åka ner! Både för att se landet men också besöka dessa söta barnen ni haft hos er!

Håller tummarna för att ni kommer iväg i vår! Kramr

2011-09-28 | 13:32:11 | Bloggadress: http://pauislife.blogg.se/
Jessica säger:

Förstår att det har varit en upplevelse utöver det vanliga och att saknaden är stor. Det måste har ha varit lärorikt för barnen att möta andra barn från en helt annan världsdel.



Kram



2011-10-01 | 22:37:53 | Bloggadress: http://lantisliv.blogg.se/
Malin svarar... säger:

Ja det var verkligen en nyttig grej för oss alla! Ska uppdatera bloggen mer om veckan så fort det går. Segobert Malin har bara en viss liten förmåga att sätta annat i händerna jämt och ständigt. Men som sagt, det SKA komma <3

2011-10-01 | 23:10:53
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: