619 & 300!

Helt jäkla otroligt! I går var ni hela 619 stycken här inne och idag blir ni en bra bit över 300. Av alla dessa människor så har endast tre stackare orkat skriva något. Visst är det märkligt?! Ja det är verkligen tydligt att man inte bloggar för kommentarerna såna här dagar och inte får jag betalt heller! =D Hm´s kommentar minskade ju i alla fall ekot lite granna. Tänk att av alla bilder jag lade in här igår kväll så gillade "Hm" endast... en. Jaja, så är det =) Man kanske borde vara mer glad åt "tystnaden" trots allt. Det viktigaste av allt är väl ändå att tjejerna blev nöjda och JAG! Dax att sova nu... <3
 
 
Ps. Jag ser dej... =) Ds.
 


Tjocka Tjorven säger:

Jag älskar dina bilder!!!! ;-) Men jag hade lite annat för mig igår;-) Puss och kram!!!!

Svar: Kuligt att du tyckte om dem Carro =) Vet att du hade mystid med sambon ju =P
Malins Mirakel

2012-08-21 | 08:52:29 | Bloggadress: http://tjockatjorven.blogg.se/
Tjocka Tjorven säger:

Vad konstigt, det står att det är två kommentarer, men jag kan bara se min? Blogg.se som strular igen? Kyss på daj!

Svar: Säkert så =( Mycket strul nu för tiden?! Borde man byta??
Malins Mirakel

2012-08-21 | 08:58:29 | Bloggadress: http://tjockatjorven.blogg.se/
caroline säger:

Hej malin! WoW vilka bilder!!!! lagom porriga utan att det blir ett utvik.ha en bra dag:) kramizar

Svar: Tank jo Caroline =)
Malins Mirakel

2012-08-21 | 15:30:53
Johanna säger:

Va heter du på intagarn?

Svar: På instagram heter jag "MirakelMalin".
Malins Mirakel

2012-08-21 | 19:23:45 | Bloggadress: http://johannalinden.bloggplatsen.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: