Designfix!

Japp, nu har supersöta Amanda Wallkulle lovat att hjälpa till med att få lite ordning och reda här inne. Som ni kanske märkt så har hela mitt arkiv på rullmenyerna där uppe helt försvunnit =( Inte bra med tanke på bilderna. Så nu får vi se vad hon kan få ihop för fint denna gången =) Måste säga att tjejer som Amanda är ganska så sällsynta. Hon är verkligen en klippa när det gäller att ställa upp för andra och ska verkligen ha en stor eloge för det! En annan grej som jag ska se till att få ordnat inom en snar framtid är att lära mej mer om redigering. Ska man utvecklas och gå framåt i den här världen och med sina stackars kunskaper så måste även detta få ta sin tid och plats. Även där har Amanda lovat att hjälpa, så en ros till dej A <3
 
  
 
 
Idag har jag som plan att göra färdigt det sista på bilderna från i Lördags!
 
 
 Hörs snart igen... =)
 


Rebecka säger:

Åå vilka härliga bilder! Dom tackar vi för! Ska bli så kul å se alla! Får ta en dag me mer hundbilderdag tycker ja!!

2012-08-23 | 08:42:20
Tjocka Tjorven säger:

Ja, vad använder du för redigering nu? Jag vill gärna lära mig photoshop för det kan göra så otroligt stor skillnad på en bild. Även om bilden är jättebra så blir den genast superbra om man redigerar rätt:-) Kram!!

2012-08-23 | 15:44:45 | Bloggadress: http://tjockatjorven.blogg.se/
Amanda säger:

Åh vilka fina ord Malin :) Har kommit en bit på designen nu, grunden börjar få sin form :)

2012-08-23 | 19:24:22 | Bloggadress: http://megapixeln.webblogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: