Shoppat album =)

Äntligen så fick jag handlat hem den ena tjejens album =) Tror att det blir urbra detta!! Albumet på bilden har plats för hela 40 bilder. Får hålla tummarna på en snabb leverans från Fudji så man får sätta händerna i arbete och göra klart! Det brukar va snabba så hoppas på i morgon el kanske tom redan idag =) Fick två fina mail igår som gjorde mej både glad och smått nervös. Mailet som gjorde mej lite nervös handlade om något så stort som BRÖLLOP <3 Det andra mailet handlade fotografering liknande den vi fick till nu sist. Sååå glad för deras ord så det anar ni inte!! När det gäller Bröllopet så ska jag få helgen på mej att fundera. Mycket press och jag tror väl helt enkelt lite för lite om mej själv =/ Måste jobba på den biten... jag vet. Men den andra plåtningen tog ja på stört och knappt utan att tänka. En tjej från Sthlm är det som kommer =) Så kul det är att få träffa alla dessa goa människor och som alla faktiskt TROR på mej <3



Tjocka Tjorven säger:

Vi är många som tror på dig fina Malin!!! Kram!!

2012-08-30 | 14:52:08 | Bloggadress: http://tjockatjorven.blogg.se/
Sofia säger:

Jag tror också på dig Malin. Heja heja!

2012-08-30 | 23:48:41
Jennie säger:

Vi i Nusnäs tror oxå på dig!!!! Nu tackar du JA!!!! VET att dom kommer bli nöjda!!!

2012-08-31 | 21:13:42
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: