Vill ha MEEER!!

Hej Alla!
 
Nu har jag äntligen fått träffa min systerson =) Cornelis var en "grabbigare" variant av storasyster Mayia. Uderbara bebisdoft!! Att bara få sitta där med honom och att bara få känna hans värme... finns inget bättre. Blir lika lugn i kroppen var gång. Kloka små ögon har han och på något sätt så kändes blicken redan bekant =) Att Mayia älskar sin lillebror, - Ja det gick verkligen INTE att missa! "Min bäbis!" och så den där lilla trygga handen tätt omkring. Det värsta med att åka ner till Stina är ångesten man får då man ska hem =/ Det är som att dra i ett plåster! Det både svider och suger =( Önskar så att vi kunde mer ofta!! <3 Mayias busiga ögon... blä vad jag hatar avstånd!! Måste gått och blivit väldigt känslig på äldre dagar för nu ser jag helt plötsligt inte längre =/ Moster vill ha oss alla samlade, så är det!
 
Assistentmöte idag så skriver mera sen...


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: