Sista flåset nu!

Äntligen har vi nått fram till den där sista veckan innan lovet =) På Fredag smäller det och det ska bli SÅ skönt! Ungarna behöver sin ledighet och jag med. Själv har jag två fetingpass på jobbet nu. Två sexton timmarspass ska göras, (varav ett redan är gjort) sen är det faktiskt bara Fredag och Söndagspasset kvar denna veckan. Bloggen får lite olika sorters uppdateringar nu som ni märker. Har så mycket i mej som vill ut nu så en del frustration blir det =/ Vet ni vad?! Den absolut jäkligaste känslan jag vet är just FRUSTRATION. Den kan ju fullkomligt äta upp en! Andas... räkna till tio... sen brukar det väl oftast lätta =) Tror säkert ni känner igen er?! Man vill så sjukt mycket mer än vad som hinns med vissa dagar =/ Så många tankar... så många funderingar... Kris?! Ja, vem vet =/ =) Det känns bara som att allt i livet går på tok för fort hela tiden! Ja, jag har ju faktiskt redan nått fram till mitten... om jag har tur! Nån mer än jag som känner så?! Fick förresten uppleva något väldigt märkligt igår. Lovar att berätta mer om det i ett annat inlägg! Jörgen har ju sitt golfintresse med nu så vi måste helt enkelt försöka dela på den "fria" tiden så gott det går. Sen är det huset... som måste få sitt. Vi har faktiskt bokat in snickarhjälp nu i sommar - så HJÄLP är på väg tack och lov. =) Först och främst så är det husets framsida som ska fixas. Fasad och en farstukvist (som den jag visat på bild om ni minns..) Sen blir det såklart nya fönster och en ny dörr med. Dörren är beställd och förväntas väl snart vara på plats i butiken. Sen har vi en annan sak som bara MÅSTE få prioriteras och det är att inhägna trädgården. Trots att vi bor på "landet" så behöver vi faktiskt det. Jag kan bara inte slappna av när Welma springer fram och tillbaka och grusvägen ligger där den gör =/ Det blir liksom inte bra. Nog babblat för denna gången tror jag...?! Ska göra mej färdig för jobbet nu! =) Lovar att jag ska försöka komma igång med bloggandet lite mer... finns som sagt på INSTAGRAM nu med för er som vill följa där =) "MirakelMalin" var namnet. Kram så länge <3


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: