Vilken morgon!

Det är mornar som dessa som man så tydligt minns varför vi köpte huset. Hade vi haft havet med så hade det nog nästan varit full pott. Jag har alltid varit väldigt beroende av vad jag SER när jag tittar ut. För att trivas så måste min blick få ordentligt med spelrum. Plats för alla funderingar, drömmar och annat gojs. Jag har kommit på mej själv flera gånger med det där. Så fort jag kommer hem till någon (speciellt första gången...) så springer jag fram till fönstren =P Hur är ni med sånt?! Bryr ni er inte alls?? Jag minns att det var det absolut första vi föll för med huset. Utsikten åt så gott som alla håll och så självklart närheten till samhället. Att man kan cykla & gå betyder mycket! Tack för Doula-Grattiset "tjockakorven" =) Ska precis som jag lovat berätta mer om detta så fort det går. För er som bor i närheten (alltså samma kommun) så vill jag tipsa om vårt kära "blad". Det finns en stor risk att ni kommer att få läsa mer om mej och mitt intresse där. Doulan tog chansen när den bjöds =) Tack för det Malin! Eftersom det är "The Doulaweek" nu så vill jag passa på att puscha lite extra för detta med Doula. Det är fortfarande (år 2012) väldigt många som aldrig ens hört ordet. The Doula is working on it!! =P Vi ger inte upp utan att precis ALLA kan besvara frågan; Exakt vad ÄR en Doula och VAD gör en sån?! Efter Malins ord i tidningen "Vara-bladet" så kommer väl förhoppningsvis Varaborna veta =) Min dröm är fortfarande bara en "dröm"... men skam den som ger sej!! *hoppas, hoppas* Jag vet vad jag vill och åt vilket håll jag ska, så work it =) En annan kul grej som är på G är min design här inne. Duktiga Amanda har fått i uppdrag att fixa lite, så håll ögonen öppna för NYTT. Nästa vecka är min sista som föräldraledig. Welma ska skolas in på förskolan. En helt ny värld =) Hörs snart igen...



Jessica säger:

Förstår att du njuter av utsikten för den är verkligen fin och som du skriver så är närheten till samhället guld värt. Ni har lyckats med att förena det bästa av två världar ;) Drömmar ska man ha Malin och drömmar är till för att förverkligas, eller hur? :) Ska bli så spännande att läsa om dig i Varatidningen!



Stor kvällskram till dig

2012-03-25 | 21:00:43 | Bloggadress: http://lantisliv.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: