Nostalgiiiii...

Titta vad min mor fann för fint klipp nyss?! =P Här har jag åkt sååååååå himlans många gånger i mitt liv! Pappa, farmor och morfar fanns med oss då så nu saknar jag dem lite extra <3 För Er som inte vet så var detta vårt sommarparadis <3 Minns ni  Michael, Stina och Fia?! Visst vill vi dit igen... och FISKA?!  =) Norge är verkligen ett helt fantastiskt land och så fiiint!!


Sofia säger:

Jag sitter här och får rysningar. Är det något ställe jag vill till så är det dit!

2012-05-16 | 21:46:38
Sofia säger:

Jag sitter här och får rysningar. Är det något ställe jag vill till så är det dit!

2012-05-16 | 21:47:16
Jessica säger:

Norge är hur fint som helst och jag förstår att du längtar tillbaka dit. Vilken fin design du har fått på bloggen, med bilder som rullar och allt.

Vi syns imorgon, ska bli sååå trevligt :)

En stor kram från mig!

2012-05-17 | 22:40:47 | Bloggadress: http://lamtisliv.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: