Min text till Odis - Vad tror ni?!

Hejsan alla!
 
Malin heter jag, född -77. Man skulle väl kunna säga att jag är en smått gravid- och förlossningstokig tjej med stort intresse för FOTO. Jag har fyra barn som kommit till världen på alla möjliga och omöjliga sätt. Första grabben kom snabbt som ögat och helt oplanerat -97, men med syskon blev det värre =( Efter ett antal år av "försök" fick vi till slut rådet; Ivf och vände oss därför till Falun och deras fantastiska gäng. Försök nummer två lyckades och DUBBELT upp dessutom =) Lillsyrran (nummer fyra) kom som en glad överraskning ett antal år senare... och helt utan hjälp. Att få vara GRAVID och att FÖDA är enligt mej det absolut största! Som doula kommer jag att göra mitt yttersta för att stötta och skydda ert minne av den allra största av dagar, - dagen "D". 
 
Eftersom jag älskar FOTO så kommer ni även erbjudas minnen på BILD. Hör gärna av Er så berättar jag mer! =)
 
Doular gör jag på Kss och Näl.
 

 
Ta er gärna en titt in till mej på; www.malinsmirakel.blogg.se
 
Mail; [email protected]m


Rebecka säger:

Hihi spännande!!! Håll mig uppdaterad om hur de går!!! Texten va himla bra!

Svar: Klart jag kommer göra Rebecka =) Hur går det med dina böcker då?! Du och Tove ska ju vara mina "backup" doulor ju så sätt igång nu för skråen och LÄS!! =) Kram te dej <3
Malins Mirakel

2012-09-04 | 22:48:02
Sofia säger:

Du bör lägga till ett litet bindestreck, mycket viktigt i detta fall,såvida du faktiskt inte ska ha barn nummer fem ;). Du skriver: "jag är en smått gravid och förlossningstokig tjej". Du bör ändra till: "jag är en smått gravid- och förlossningstokig tjej". Ser du skillnaden?

Svar: Åh, tack Fia men faaaasen nu är det FÖRSENT =O Redan skickat ju =/ Jaja, får hoppas fina Åsa på Odis kan fixa till de =)
Malins Mirakel

2012-09-04 | 22:55:57
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: