Minnen från året i Usa <3

 
Denna lyssnade jag en del på då jag och kompisen Marielle äventyrade i Florida -95-96 =)
Minns att jag spelade just denna på HÖGSTA volym mellan mitt och kompisens hem... =)
Tänk ändå vad mycket minnen som kan trollas fram av bara en låt eller en doft?! Helt otroligt!


Marielle säger:

Malin!
Vilka minnen! :)
Många starka känslor som väller fram! Jag är väldigt glad att jag har fått uppleva den tiden med dig Malin! Vi borde träffas och minnas ihop någon gång, åter bli 18 & 20 år igen? Jag har fler låtar på lager ex boys to men, Fudgees mm
Kramiz
Marielle


Svar: Hej där gumman!! =) Åh vad skoj att du skrev! Ja visst hade vi något speciellt där borta M?! Sååå många minnen...=P Fudgees minns jag extra mycket med dej =) Oj vad vi dansade och GUD så bra sen =P Vi får ta tag i en sån kväll nån gång tycker jag. Skulle verkligen behövas! Är så otroligt glad för "vårt" år där =) Betyder massor för mej och du med <3 Kramar till den snygga 20 åringen från den unga på endast 18 =P
Malins Mirakel

2012-09-24 | 10:19:09
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: