Skoj ska man ha! =)




Visst är det märkligt hur himla mycket folk TITTAR så fort tyget är av en annan sort?! Sommartid springer vi mer än gärna runt i små bikinis men "kors i taket och herre jösses" om bikinin går och blir ett stycke BH & TROSA =O =) Okey att vi kanske hunnit lite väl långt i månaden September för att ligga på alla fyra och leta småkryp, men ändå. Exakt vad är det som är så faligt med underkläder när bikini är så okey?! Bara en liten (av rätt så många) grejer som jag brukar gå omkring och fundera på =P Alltså för mej finns det inget mer naturligt än just KROPPEN. Förra boudoiren jag fotade, ja den som ni såg här inne, minns ni den?! Dessa bilder lade jag (efter ett okey av modellerna) även ut på min facebook. Tro det eller ej men det fanns faktiskt en av mina "vänner" där som tyckte att bilderna var något för "nakna" för facebook =) VARFÖR är vi så himla rädda för nakenhet kan man undra?! VAD är det som är så fult?! Man ska vara grymt stolt över sej själv och sin kropp och så länge som bilderna har något vackert i sej så tycker i alla fall inte jag att det är något fult! =)
 
Kram och God natt <3


Anna säger:

Tror det beror på avundsjuka...:-)
Fina bilder å håller med om att bh o trosor är detsamma som bikini...

Kram Anna

Svar: Ja den är så fin så det inte riktigt går att bli att fota den =)
Malins Mirakel

2012-09-19 | 14:22:01 | Bloggadress: http://smultronrosen.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: