Stormen "Sven"

Idag har vi verkligen fått känna att vi lever! Stormen Sven drog in med full kraft och trollade det mesta vitt. Som det har BLÅÅST!! Det var nästan så jag trodde att taket skulle fara av här hemma =/ Inte ofta man får känna på sånt och tur är väl det ska jag säga för fy så mycket jobbigare allting blir. En kväll eller en förmiddag kan väl vara okey (och kanske t.o.m lite mysigt) men helst inte mer =) Jag läste förresten en artikel för några dagar sen om att SVORDOMAR (i lagom dos) visst har visat sej ha en lugnande inverkan på oss människor. Kan säga att på mej så stämmer det klockrent!! =) Får jag bara säga lite; "fyfansjävlahelvetesSKIIIT" (vid tex. ilska & frustration) så BLIR jag faktiskt både lugnare och lite mer glad. Allt som funkar duger - eller HUR?! =P 
 
 En vinterbild från förra året... 
 


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: