*Förväntansfull*

På Torsdag ska jag på något så spännande som; "SEANS" hos min syster Sofia. Hoppas ju såklart på lite kontakt från "andra sidan" och att bla vår far har lust att komma förbi. Ja vi har ju faktiskt en hel del där på den sidan nu så förhopningsvis så kommer iaf någon att dyka upp. *hoppas* Jag kommer nog aldrig att lyckas glömma mina tidigare erfarenheter då det gäller detta, - så hoppas verkligen att vi slipper gå besvikna där ifrån. För er som bara tycker att jag är oerhört löjlig nu; (som tex min egen sambo som inte alls tror som jag) BLUNDA eller skrolla ned och spana på annat i stället =) Här kommer i alla fall en länk (från min syster Stinas sida) som kanske förklarar en liten del av att jag faktiskt TROR. Jag är i alla fall helt övertygad om att våra anhöriga "ser efter" och vakar över oss som är kvar, - vad tror du?! 
 
 
Sen TROR jag inte på precis allt ska ni veta. Bara det som absolut ingen annan än den avlidne hade kunnat veta! Det där känns i magen och då vet man helt utan tvivel att det finns något mer. Vill inte heller veta så mycket om vad som händer sen, - utan mer bara ha ett tecken på att våra älskade finns där nära (dock ej i sovrummet =)) och VET vad som händer och sker i våra liv. Ett och annat "tips" och "råd" tar jag mer än gärna emot, så hoppas på det! Lovar att berätta mer efter Torsdag! =)


Rebecka säger:

Hoppas Robban kommer å säger hej! Hälsa han höra går göra nåt bus så ja vet att han är här, saknar han...

Svar: Det lovar jag Rebecka! Han har ju som sagt gjort det förr och kan mycket väl göra det igen =)
Malins Mirakel

2013-02-20 | 14:22:28
Diana säger:

Är helt övertygad om att det finns en "andra sida" Har varit på flera storseanser och en privat sittning samt även gått en liten kurs för några år sen. Så jag är ganska övertygad, Lycka till ikväll!/ Diana Käll

2013-02-21 | 08:43:42
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: