Välkommen Fredag 9/1!

Veckorna rusar iväg och tiden den går. Hur i hela världen ska man HINNA?! Igår bokades en träff upp med en av våra lokala tidningar. "DOULAN" måste ut i press och doulaparen också. Paret som står näst på tur att doula (Bf. 11/2) har lovat att hjälpa mej så gott de kan med detta. Två möten är i skrivande stund bokade, och ett annat är på G. Mitt mål är att många fler ska veta vad en doula ÄR och gör. Kanske finns det nån som hade mått gott av en doula - men som fortfarande inte vet att vi finns. Eller kanske är det nån som sitter där ute och känner sej sugen på att utbilda sej och kanske jobba precis som jag?! Jag hoppas och tror att vi (genom att få ut infon mer) gör gott!! =) Seglade runt på nätet här om dagen och snubblade in på min gamla artikel i tidningen; "Föräldrar & Barn". Lägger länken här ---> (LÄNK) för den som vill läsa. Nästa vecka ska mitt doulapars fina mage förevigas (+ förhoppningsvis en annan.) 
Åh, vad jag älskar dessa magar!! <3 *kärlek*
 
 
 
                             En bild på en nyfödd liten Beatrize <3
 


Jennie säger:

Helt rätt Malin <3
Övertygad om att det är MÅNGA som inte vet vad en doula är! Hade det inte varit för DIG så hade jag inte haft en susning om vad en doula är för nåt :D
Finns nog många där ute som behöver er <3
Kram från Jennie

Svar: Go du är Jennie!! =) Glad att du vet så du kan hjälpa mej att berätta vidare <3 Ps. Kul att du tittar in här! =) Ds.
Malins Mirakel

2015-01-09 | 08:13:54
Frida säger:

Ser fram emot att ha dig som duola igen i april !!!
Så söt hon va min lilla bea

Svar: Verkligen så SÖT! =) *längtar till April*
Malins Mirakel

2015-01-09 | 20:08:47
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: