Yoga på Actic!

Så var mitt livs första "Yoga-pass" avklarat. Så skönt, så skönt! =) Det var ju rena "mirakelmedicinen" att få gå dit och andas och tänja lite. Ja, detta bara måste jag ha mer av!! Nästa vecka kör jag ett nytt pass och veckan därpå så ska även "Yinyoga" testas och "Bodyvive". Det känns så jäkla skönt att man kommit igång lite nu!! *ler stolt* Nu är det bara rundturen i själva gymmet som är kvar att göra. Kunnig personal som visar exakt HUR maskinerna i gymmet fungerar och som sen kommer med tips och råd som passar just mej. Tror bestämt att man ska få ett slags träningsprogram att följa. Har bokat in mej på en sån tur, så snart så har man fått gjort det med. Så kul!! =D Fick även fixat min "tagg" till skåp och bad igår med. Så himlans smidigt!! <3 Idag ska jag träna på lite av det som vi fick göra i går. "Solhälsning", "krigaren" och "barnet" mm... fasen så skoj detta är!! =P Sån tur att jag har min rosa matta att släpa med mej till jobbet. Öva, öva... so much fun!" =P
 
 


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: