60 år...

På Onsdag den 14/10 firar min far sin stora dag på "andra sidan". Att vi inte kan fira den tillsammans med honom gör fortfarande (16 år senare) så förbannat ONT!! =( Jag har väl insett nu att den där sorgen (och tomheten) aldrig någonsin kommer att försvinna. Känns som den ena delen av mej är kvar i den tiden då allt gick åt helvete. Den dagen då vår familj blev halv. Kan inte låta bli att fundera över hur allt hade varit om han hade gjort ett annat val. Om han hade valt "LIVET" och att fortsätta kämpa - hur hade vi haft det då?! Pappor ska bara INTE DÖ! =( Vet ändå att han på något sätt finns kvar och har koll på oss här nere. Vet att han vill oss väl och säkert hade valt något helt annat om han bara hade haft kraften. På Onsdag ska jag träffa en gammal kollega som nu är utb. medium. Har jag tur så har hon något stärkande att dela med sej av. Behöver det mer än någonsin nu!! <3
 
//. Kram till er som fortfarande tittar in .


Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★ säger:

Stor kram! Jag vet hur det är! Min pappa dog i en bilolycka när jag var nio år, nu minns jag honom knappt längre men det är verkligen en sorg man får bära.

Svar: Fy vad tragiskt M =( Så glad att vi funnit varandra <3
Malins Mirakel

2015-10-13 | 21:35:22 | Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
Anonym säger:

Älskade vän! styrka till dig! ❤️

2015-10-13 | 21:47:47
Josefine Nordström säger:

Älskade vän! Styrka till dig ❤️

Svar: Pok!! <3 #minadoulaparärbäst
Malins Mirakel

2015-10-13 | 21:48:45
Emma Falkljung säger:

Sänder styrkekramar ❤️ Ta hand om dig! Finns här för dig❤️

Svar: Gulle du <3
Malins Mirakel

2015-10-13 | 22:56:46
Mathilda säger:

Stoooor kram fina du!❤️❤️

Svar: Kram tebax goa M <3
Malins Mirakel

2015-10-14 | 11:10:56
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: