Jag har alltid haft ett gott öga till barnvagnar ;0)

Här kommer någrabilder till min gravida Jennie, och alla andra såklart!!

image1243
Detta är en riktig tuffing ;0)

image1244
Samma fast en annan färg.
image1245Åsså en liten röd... ja gillar rött ;0)

image1246
Detta är en Briovagn i blått...
image1249
Här kommer några fräsiga frå Crescent...
image1250
Lite mer åt det svarta hållet...
image1251
åsså lite åt de blå hållet...


Anna säger:

Ingen åt det rosa hållet?? jag har sett en rosa och grå som jag ska ha...

2007-08-30 | 22:03:33 | Bloggadress: http://annaeriksson.blogg.se
Malin säger:

Visst finns det rosa Anna ;0) Kolla i briobutiken, där står det en till dej... Så du ska ha en flicka du?! Förlåt, klart att grabbar kan ha en rosa vagn!! Vilken gillar ni bäst annars då?! Jag ÄLSKAR barnvagnar och stirrar ögonen ur mej när jag ser nåt som jag gillar då jag e ute bland folk. Var på Borås djurpark som nog e lite av vagnarnas PARADIS, finns massor med fint där!! Har ni ngn att rek. så gör det!! Tex, den e inte bra för den gör så etc.

2007-08-31 | 06:48:13 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: