Utmanad av Anna!!

Jag hakar på Annas utmaning och fyller i!    www.annaeriksson.blogg.se

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Människor som förgriper sej på barn.
2. Matte ;0)
3. Meja när hon löper...  hon blir helknäpp!!


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. Kex med brieost ;0)
2. Kameran
3. Mobilen

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar.
2. Lyssnar på ljudet av Ludde och Betty i badet.
3. Funderar på vad jag ska skriva ;0)


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Gärna bli mamma en sista gång.
2. Vinna på lotto kanske...
3. Känna att jag är nöjd med det liv jag haft!!


Tre saker jag kan:
1. Städa, bra va?! ;0)
2. ÄLSKA min familj!!image228
3. Prata, prata, prata...


Tre saker jag inte kan:
1. Glömma saker som gör mig ledsen
2. Ge upp min dröm om att få bli mamma en sista gång.
3. Leva mitt liv utan mina barn!!


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Ditt hjärta.
2. Dina barn, de har alltid något klokt att säga!!
3. Tystnaden


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Att glädjas mer åt allt smått, och leva mer här och nu.
2. Sluta stressa!!
3. Laga super god mat!!


Tre favoriträtter:
1. Goda grytor på hösten.
2. All grillad sommarmat.
3. Min sambos lyxiga fiskrätt med lax.


Vem vill vara med på utmaningen?

Kopiera, klistra in och ändra!


Jag utmanar www.carolinelanden.blogg.se  www.studentmamma.blogg.se www.stinalee.blogg.se  www.qristall.blogg.se



Anna säger:

bra bra! väldigt vad alla vill ha fler barn :) jag hoppas bara att jag får uppleva att bli mamma jag också någon gång.... längtar ju...

2007-06-29 | 21:23:36 | Bloggadress: http://annaeriksson.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: