Äggletande mödrar i all ära ;0)

Vaknade inte direkt av henne, men Meja gjorde, och det HÖRS om man så säger ;0( Hon går ju igång bara någon tar i vår ytterdörr, Meja alltså. Min älskade mamma stack in näsan för att kolla om hennes dotter (jag) möjligtvis inte hade ett litet ägg till övers. Hon hade jobbat natten och var färdig för att åka hem och lägga sej. Men inte kan man lägga sej utan en RIKTIG äggfajt heller ;0) Mamma hade visst kommit på att sista äget redan var taget där hemma i stugan, och att hon inte hunnit köpa några nya. Meeeeen, med lite ägghjälp från hennes äggrika dotter, (jag) så överlevde hon denna morgonen med. Frukosten var räddad, och hon kunde lugt ta sitt ägg och åka hem igen. I dag ska vi få lite Eliott besök på förmiddagen. Hans mamma hade lite ärenden att göra och då passar det ju himla bra att han stannar hos oss en stund. Jag (vi) ska ju ha den söte lille Elliot en HEL helg här snart. I slutet på November ska hans mor och far åka iväg och lyssna på KENT, och njuta av en skön helg i Göteborg. Det ska verkligen bli spännande och testa på livet som 4-barnsmor ;0) Nu ska jag fixa lite frukost här, och dra upp mina små. Hörs lite senare.... Kramis till Er!!

image1589


KarinKusin säger:

Hahaha Lena och hennes ÄGG!!! :)

2007-10-30 | 13:03:22
Nilsadina säger:

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-08 | 07:46:06 | Bloggadress: http://nilsadina.blogspot.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: