Härliga Söndag ;0)

God förmiddag på er!!

I dag ska jag åka till Vedum och köpa skor. Det skor som jag föll för igår hade inga 36;or kvar ;0( Typiskt när man äntligen hittar nåt man gillar!! Jag får hoppas på bättre tur idag. Ramus köpte sej ett par jätte läckra byxor igår. Röda stuprörs brallor. Så på Fredag är det nog en grabb i rött som drar igång festen ;-) Han är världens mysigaste shopping- kompis. Han vet PRECIS vad hans mamma passar i för nåt. Han valde faktiskt ut den jackan som jag tillslut köpte. Jag hittade två stycken som var jätte snygga på, men eftersom man inte är gjord av pengar, och bara har barnbidragen nu innan lön, så kunde det bara bli en. Nästa vecka kommer lönen  och då kan man handla lite igen ;0)  Sedan kommer jag att ta Meja på en jätte skön långpromenad. Det blir väl den vanliga rundan på 7 km. Det ser ut att bli en skön höstdag, och den ska avnjutas UTE. Jörgen städade hela vårt garage igår och förberedde poolen för att plockas in och vikas ihop. Mycket arbete med det där. Vi får vekligen hoppas att det blir lite fler badmöjligheter nästa sommar. Min bror ringde igår, trevligt när han slår en pling tycker jag. Vi får försöka att plocka med oss familjen och åka dit ut på en fika sedan. Ungarna kan behöva träffa sina små kusiner en stund. Kan hända att det får bli ett litet farmorsbesök också. Jag har nämligen två par (knapplösa) jeans, som ligger ute i bilen och skrotar. Hon brukar vara så himla duktig på det där med att sätta i nya. Så jag skulle behöva lämna dem till henne.  Nu ska jag skutta in i sköna duschen. Önskar er alla en underbar höstdag först ;0) Ta hand om er!!

image1353


Caroline säger:

Hoppas du hittar några skor som passar nu:-)Ang.dialekten så var det lite hårt at skriva att det lät iq-befriat. Men bonnigt låter det. Men visst låter som många säger Skära och inte Skara;-) Kanske inte du men:-) Kram Carro

2007-09-23 | 09:39:22 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
Patricia Klinteberg säger:

Bilden stämmer bra, med verkligheten.

2007-09-23 | 09:40:03 | Bloggadress: http://klinten.blogg.se
Anonym säger:

Asgarv, bilden stämmer verkligen.
ha en skön söndagkväll

2007-09-23 | 19:21:05 | Bloggadress: http://mariagustafsson.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: