Lite om dagarna som gått <3

Äntligen så har man fått köpt de där stackars gardinstängerna till tv-rummet, timmerväggstrapphallen och köket. (Ska se om jag inte kan lägga ut nån bild lite senare.) Hittde även paneler till Rasmus rum som passade perfekt. Tyvärr så har vi inte hunnit få upp dem ännu, men det kommer ;0) Ja, jösses vad skoj det kan vara att handla.... synd bara att inte pengarna räcker så långt. Igår fick vi ialla fall köpt vinterjackor till både Rasmus och Beata. Handlade riktigt fina jackor, och till ett riktigt bra pris. Ibland har man tur ;0) Halva priset är väl inte så illa?! Då räcker de små pluringarna något längre med. Känner att jag har en hel del att skriva om, men tiden är knapp. Ska i väg till jobbet strax, så jag får helt enkelt uppdatera senare. Jobbar till 4 och sedan väntar tjejkvällen hos Petra vid 18.30. Längtar massor!!! Petra har ganska så nyss blivit med katt, så henne ska det också bli skoj att träffa.
Kameran följer väl med som alltid kan jag tänka ;0)
KRAMAS mycket i HÖST!!



Caroline "Lantismamman" säger:

Vad mysigt med tjejkväll! Ha det så roligt! Kram Carro

2008-10-31 | 08:42:08 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Jennie säger:

Ah va gött med en bira...:) hoppas du får riktigt trevligt ikväll...:)

Mmm problemet med Emil är ju att han lyckas komma undan räkningarna varenda månad....hjälpa till med papprena kan han men just själva betalningsakten är han dålig på...ha ha:)

Jag tror oxå dom där gardinerna blir fina i köket...längtar tills jag får sätta upp dom..:)

Kramizar

2008-10-31 | 19:13:34 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Desirée säger:

Hur hade du det igår?? Lite bilder...

Jag skulle vilja ha er adress, du kanske kan messa den till mig;-)

Kramis goaste vännen!

2008-11-01 | 08:24:47 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: