Liten uppdatering...

I morses ringde jag tandläkaren om min trasiga tand. Tyvärr så kommer jag gå omkring och se jäkligt sur ut i en hel vecka nu, för nån tid fick jag inte direkt DIREKT. De tyckte väl inte att de lät så vidare akut eftersom jag inte har ont, det isar lite bara. Men en hel vecka med en halv tand?! Fya mej så tröttsamt ;0/ Stackars Rasmus är inte alls piggelin idag. Halsen gör ont och så är det lite febrigt i pannan. Så igår kväll var det inte mycket med oss här hemma. Jag fick ju självklart värsta gallkänningarna efter tacosen, och ingen alvedon hade vi hemma heller. Som tur var så lindrade vetepåsen en del. Tycker att jag har haft lite väl tätt mellan de "onda" gångerna nu så jag borde kanske faktiskt ta och ringa läkaren för en tid. Men som vanligt så drar jag mej lite för att ringa. Är det gallan så opererar de ju inte i första taget ändå vad jag har hört. De KAN ju vara rejäl magkatarr också, så för att ta reda på detta så har jag nu köpt hem lite sån medicin. Men jag är rätt så säker på att det är gallan som spökar ändå. Det onda sätter under höger revbensbåge och så får jag jätte ont i ryggen. Berätta gärna om du har eller vet någon som haft eller har problem med detta!! Jag har märkt att det onda gärna kommer efter en kväll med fest och alkohol, eller så kommer det när jag slarvat med maten. Igår så åt jag frukost i stugan och sedan var det inte nåt mer förens vi satte oss på kalaset och åt Budapestbakelse. När vi kom hem därifrån så blev det tacos och efter det så kom mitt onda som ett brev på posten.
Dax att fixa lite mat nu. Det ska bli lax och potatis ;0)



Tessen säger:

Hoppas ni kryar på er snart !

Kramar till er alla.

2009-01-26 | 15:43:56 | Bloggadress: http://dreamsandnightmares.blogg.se/
Tessen säger:

Hej igen !

Erik och Sara mår bara bra. Har varit väldigt mycket dom senaste veckorna med långdragen förkylning och magsjuka. Men nu är dom friska och imorgon väntar dagis :)



Jo, drömmarna är rätt tuff ibland som du kanske har läst om hehe. Men jag tror banne mig att det här var vad jag behövde, att skriva ner dom alltså. För jag kommer inte all ihåg dom lika ofta nu, och inte helle är det bara mardrömmar.

Ja vi får väl se... vore ju trisst att behöva sluta blogga nu när jag hittat något jag vill blogga om och där jag kan vara anonym ;)



Kraaaam

2009-01-26 | 21:07:34 | Bloggadress: http://dreamsandnightmares.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: