Uppdatering från Götet... <3

Natten har varit helt fantastisk!! Gravidtrött som man är så är sängen ganska så viktig, och där fanns det absolut inget att klaga på. Utsikten från vårt fönster är en helt annan än den man är van vid. Miljoner med lampor och en trafik som aldrig upphör. Igår hann vi med att både båda och basta. Hotellets gym och relax ligger precis i närheten av vårt rum. Jag var väl tveksam till om jag skulle hänga med dit in till en början, men ändrade mej ganska så snabbt. Det visade sej att vi hade hela poolen för oss själva och samma var det med bastun. För första gången på väldigt, väldigt länge så kände jag mej inte FÖR smal. Nä nu är jag mer som en gravidkorv. Fyllig var namnet. För liten bh tillhör ju inte ett av mina större problem annars, men nu är  det en sann verklighet. Mirakelmalin har växt nåt grymt!! Filuren i magen sparkar sin mamma <3 Igår åt vi (tro det eller ej) glutenfritt på Pizza Hut. SÅÅÅÅÅ jäkla gott. Ungarna åt som hästar!!. Nu ska vi ner och avnjuta en god frukost. Vi hörs... 



Jennie <3 säger:

Va mysigt det där lät då...=D!!! Det är ni verkligen värda...=)!!

Kram <3

2010-01-23 | 16:35:32 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: