Shit, jag ska ju för sjutton föda BARN snart!! ;0§

Igår kväll var det nog första gången som jag känt mej smått nervös inför det som komma skall. Idag är det endast 15 dagar kvar till bomben beräknas smälla, och jag kommer INTE att kunna rymma hur jag än vrider och vänder. Tror bestämt att jag börjat få rampfeber... ;0§ Jag har levt i denna gravidbubbla så länge nu, att detta med att FÖDA och bli MAMMA, nästan glömts av. Kanske inte "glömts av" direkt, men i alla fall inte fått nån större fokus. Allt som kan hända och gå snett under en förlossning... ja det har nu börjat skrämma mirakeltanten något. MÅSTE försöka lita på att det kommer gå fint även denna gång. Ingen idè att drabbas av ångest och panik nu precis. Bebben ska ut, och så är det!! Med tanke på att mina gravida vänner nu övergett mej helt för den nya mammavärlden, så blir det mer klart och tydligt att jag också måste ta steget över. Lova att skicka alla lyckosparkar ni har den där dagen då det blir dax. Känns som jag kommer att behöva var endaste en <3 Har precis ringt till läkarmottagningen för vår Beata. Det ser inte bättre ut än att hon blivit byte för "svinkoppor" igen. Får kolla med dem om de inte kan skriva ut antibiotika redan nu. Vill ju helst att hon ska kunna hålla i sin lillasyster när hon kommer.


Undra om Welma har en aning om vad hon snart ska få uppleva?!



Carro-The Lantismamma säger:

Det kommer säkert gå strålande!! Men jag känner igen den där "rampfebern"!! Så kände jag med bara några dagar innan Linnea tittade ut. Men detta fixar du! Kram Carro

2010-06-28 | 09:35:39 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Malin GP säger:

Åååååååhhhhhh, jag vet precis hur du känner det. Jag känner likadant... och idag är det en dags övertid för mig... det kan bli NÄRSOMHELST!!!!

Kram kram!

Det vore ju kul om vi ses på BB så kan vi inte bara bestämma att vi föder töserna ikväll?

2010-06-28 | 10:07:00
Malin svarar C och M... säger:

Tack kära vänner. Känns himla skönt å veta att man inte är el varit ensam om att känna just så här. Barn i kväll låter som en plan Malin, får se om det kan passa våra girlisar där inne med ;0P Kul att höra av dej Malin. Blir nog din tur snart tror jag!! KRAMar i massor och stort lycka till!!

2010-06-28 | 14:29:32
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: