Dagens rubrik får bli LYCKLIG och GLAD:-) ...

Dagens rubrik får bli LYCKLIG och GLAD:-) Idag på morgonen så väntade nämligen ett väldigt speciellt och betydelsefullt mail i min inkorg. Mailet var skrivet av någon jag älskat och fortfarande älskar. Sist jag såg henne var i Juni -96. En hel evighet sedan... Hon va min lilla ängel och betydde SÅ mycke!! Flickan jag pratar om va mitt allt i ett år. Ja, jag var tom där i förlossningsrummet då hon kom ut för exakt sexton år sedan. Nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka kontakten, och idag fick jag världens finaste mail plus bild. Tänk att hon lever där borta i varma Florida, och fortfarande (efter alla år) finns jag med på ett hörn. Hon skrev så fint så tårarna rann på mej. Vilken helt otrolig känsla! Nu har jag fått min betalning så de räcker och blir över i flera år framöver. Äntligen fick jag bevis på att det inte bara varit jag som saknat. Att JAG har gett något av mej själv som aldrig glöms, DET känns så sjukt jäkla bra ska ni veta! Nu har säcken äntligen knutits ihop:-) Gav henne min mirakeladress (den in hit) med alla mina bilder såklart. Ska svara på hennes fina mail sen i kväll när jag kommer hem. Sitter i bilen nu på väg till Ullared och Gekås. Ska bli en massa shopping där va de tänkt;-) Det är nog bäst att jag tittar på vägen nu så jag inte går och blir kräksjuk:-S Uppdaterar under dagen. Lite tidsfördriv ni vet.. Kramar i massor från en MYCKET glad och lycklig Malin.



Sara T säger:

Åh vad roligt! Var det från au-pair-tiden månntro?! Kul att hon hörde av sig! =)

Kram!

2011-07-28 | 16:12:25
Lantismamman-Mamma till Fem döttrar säger:

Fantastiskt förstår jag! Kram!!

2011-07-28 | 20:21:43 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Sofia säger:

Vad roligt! Jag har också tre små gulliga barn (trillingar) borta i USA som jag tog hand om + deras storebror. Fast de är också stora nu, vore roligt att få kontakt med dem någon gång i framtiden. Har ett helt album fyllt av bilder av dem. Vore rätt tufft att åka dit någon gång och visa dem detta album.

Kram!

2011-07-29 | 22:18:00
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: