Förstukvistens födelse...

Efter byggdag nr. 1, så har nu förstukvistens golv och båda "trappor" kommit på plats =) Jag kan inte ens i ord beskriva hur ljuvligt lyxigt det känns att ha dem här igen!! Igår när jag kom hem från jobbet så var det pirr i magen =P Så kul och se hur långt som hunnits mm. Om känslan och storleken kändes rätt osv, och det gjorde det! Nu har jag suttit och försökt leta fram bilder på modell på staket som ska va och faktiskt också lyckats bestämma mej för VILKEN! I alla fall så tror vi mest på denna just nu =P Ska iväg till jobbet här om en stund och alltså låta snickaren få även byggdag nr. 2 helt för sej själva =) 
 
 
 
Något som liknar detta tror vi det får bli. Eftersom vi (när allt är klart) ska spröjsa fönstren (H) upptill och ha (X) på två av den så tror vi nog att detta kan passa ganska så bra. 
 
Ett annat förslag...
 
Annars hade väl detta konstverket varit nåt?! =P
 


Anonym säger:

vad gör en sån?

2012-07-04 | 22:06:30
Anonym säger:

vad gör en sån?

Svar: Förlåt men nu vet jag inte riktigt vad du menar?! Menar du vad "DOULAN" gör som jag skrev i inlägget ovan kanske?!
Malins Mirakel

2012-07-04 | 22:06:45
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: